czwartek, 30 lipca 2015

Własny sklep internetowy - od czego zacząć? Część 3: Treść na stronie

Tworząc sklep internetowy musimy oczywiście umieścić w nim opis naszej firmy, opisy oferowanych produktów oraz ich zdjęcia. Możemy oczywiście to wszystko zrobić sami lub komuś zlecić. Rozważmy wszystkie opcje opcje.

Zdjęcia 


Mężczyzna robi zdjęcie aparatem Nikon
Klient kupuje emocjami, wizerunek naszej firmy to podstawa. Nasze zdjęcia po prostu muszą być świetnej jakości, inaczej psują cały wysiłek włożony w budowanie marki. Robienie profesjonalnych zdjęć wymaga jednak drogiego sprzętu oraz umiejętności. Dlatego uważam, że jeżeli nie posiadamy sprzętu ani szerszej wiedzy o fotografii warto zlecić zrobienie zdjęć profesjonaliście. Ceny rozpoczynają się od ok 5zł za zdjęcie w przypadku freelancerów.

Tekst


W tym wypadku również wszystko zależy od nas i naszych umiejętności. Możemy to zlecić freelancerowi,
firmie, dodać zlecenie na portalu typu textbookers.com lub oczywiście napisać sami jeśli czujemy się na siłach. W przypadku korzystania z oferty prywatnej firmy mamy pewność, że opisy będą dostosowane do branży oraz specyfikacji firmy. Natomiast portale ze zleceniami cechują się bardzo atrakcyjnymi cenami. Stanowczo natomiast odradzam kopiowanie opisów od konkurencji ponieważ jest to niezgodne z prawem i negatywnie wpływa na pozycjonowanie (o tym czym jest pozycjonowanie i optymalizacja w osobnym artykule).
Osobiście radzę nie oszczędzać na opisach produktów, ponieważ to stosunkowo mały koszt w skali całego sklepu, a dobre opisy mogą znacząco wpłynąć na współczynnik konwersji.

Kolejna część: Marketing sklepu interneternetowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz